CONCENTRACION PLAYA DE MIÑO
Un ano mais, clasicos en Miño (coruña), sera o proximo domingo 14 de agosto.

A partir das 10 da mañan, sobre as 12,farase unha ruta , habera mercadillo, exposicion declasicos deportivos, e as acrobacias do portugues Paulo MARTINHO(O MESMO ,DO ANO PASADO), espero vervos por aqui.
Cool Sad

Este año tengo mala suerte con las concentraciones o reuniones de clasicos, el día 14 es el día de La Peregrina, fiesta grande en Pontevedra y por supuesto en mi casa no se puede hablar de coches ese día, otro año será.

Un saludo
Seguro que ali nos veremos, a non ser que por coincidir co as festas da peregrina, AGP, nos invite a un-a mariscada ! vay ser que non¡
Ademais empezo as vacacions o 15, po lo que non teño presa para a volta, ainda que chegue tarde non teño que madrugar, eso si; sempre que non nos inviten a mariscada.
Mañan voy ir misa, xa que nunca vou, a pidirlle a un santo calquera para que poidamos ver o TALBOT, antes de que o venda AGP.
(31-07-2011, 12:49 AM)MANUEL escribió: A non ser que por coincidir co as festas da peregrina, AGP, nos invite a un-a mariscada "Eu invitabate pero non hay sitio no restaurante."

Para que poidamos ver o TALBOT, antes de que o venda AGP. "Por vender, vendia os dous, tanto o Talbot coma o BMW, pero non hay quen os compre" Sad

! o que eu pensaba ¡ nin vamos a ver o Talbot nin comeremos marisco.
OK, LUIS. CANDO POIDAS CONSIGUE A FOLLA DE INSCRIPCION E AVER SE O PODO ARREGLAR, PORQUE ME COLLE EN ORENSE DE VACAS.AH, OS DE ORANGE BORRARONME ALGUNS TELEFONOS NUN ARREGO, ENTRE ELES O TEU.DAME UN TOQUE OU PASAMO POR PRIVADO.