RUTA ROSALIANA ????
Hola a todos son novo nesto dos clasicos e un amigos estamos pensando en xuntarnos un cuantos "amigos" e ir nos nosos "aparatiños" a facer a ruta rosaliana.Nos de momento somos 7 cohes desde 127, 2cv,600,124 e un fiesta e gustarianos que vos unirades mais e organizala en serio pa logo ur comer uns pementiños todos xuntos.Se o persoal se empeza a unir concretaremos mais detalles dia,fecha e hora de xuntarse por padron.GRACIAS DE ANTEMAN
[Imagen: AUaW0.jpg]

[Imagen: o_iuS.jpg]

[Imagen: 51XoS.jpg]

ESTES XA ESTAN XA ESTAN !!!!!!
dos outros xa subirei fotos

Archivos adjuntos Miniatura(s)

POIS UNHA SALIDIÑA POR AHI NO ESTARIA MAL, SIN DEMASIADA PARAFERNALIA....XA IREDES COMENTANDO.
Non esta mal a idea, pero pensar que non poden ir mais de 7 cohes clasicos en carabana, ou 10, non estou seguro da cantidade, sin autorizacions pertinentes, e tal e como estan cousas co trafico pode sair caro.
Si se fai con mais cohes tendes que espaciar os grupos por si acaso po lo que teño entendido.
Yo en principio me apuntaria, pero tenemos que concretar lo del dia, por que si fuera a finales de este mes, yo tengo el bautizo de mi niña... Por lo demas, encantado de la vida.
MANUEL escribió:Non esta mal a idea, pero pensar que non poden ir mais de 7 cohes clasicos en carabana, ou 10, non estou seguro da cantidade, sin autorizacions pertinentes, e tal e como estan cousas co trafico pode sair caro.
Si se fai con mais cohes tendes que espaciar os grupos por si acaso po lo que teño entendido.

Manuel non acojones a xente, en principio eso nos esta muy claro, pois eu o domingo, non quero exaserar pero habia mais de mil coches na entrada a Madrid e todos pegadiños e naide dixo nada, polo menos na hora e media que estuven eu.Big Grin
Saludos makinariacrz, non escribo en galego por que non seiBig Grin

Como te dije en el MP, me parece una idea fabulosa y cuenta con algunos del foro, estamos deseosos de cosas nuevas.

Como te dije, creo que mejor un domingo que un sabado y en todo caso el sabado por la tarde, las tardes ahora son grandes y podemos tomar los pimientos al terminar, tambien se pueden tomar antes, pero no te lo aconsejo, pues me conozco.Toungue
bueno polo k vexo vou ter k empezar a organizala!!!!!! Mellor teria k ser un sabado x a tarde xa k o domingo padron e un caos polo do mercado.E ahora chega o vran e os dias son moi largos..............

victor, manuel,miabar e antonio poñedeme unha foto dos vosos reactores pa empezar a coñecer xente mais as suas makinas!!!!!!!! Xa k son novo neste mundiño, GRACIAS
Estos son mis carros:

Un BMW E21 318 I del año 1982

[Imagen: 318i03fr7.jpg]

Un BMW M535 E28 del año 1985

[Imagen: m535p1.jpg]
Hola Maquinariacrz eu tamen me apunto a esa salida, porqe estou un pouco queimado de outras e necesito unha salida con cambios polomenos para non pasalo mal.

Asique aqui tedes un coche mais para a saida.

Presentoche as miñas maquinas.

Un Ford Fiesta mk1 do ano 1978
[Imagen: 2276558940102780958s500.jpg]

Uploaded with ImageShack.us

Un Seat 1430 1.8 do ano 1972
[Imagen: p1020308k.jpg]

Uploaded with ImageShack.us

Un saludo